Thursday, November 27, 2008

cake n me










Wow...maybe there's sum of uolsz yang kecur meleleh2 ayor liur kot nengok pic cake ni....saba2 ye saba...kalau dah tak tahan sangat sila dapatkan di kedai2 tayar yang berdekatan...oppss!!


cake...what the hell is this food related to me...maybe some of u olsz know that actually i'm not a crazy cake lover...yeah i know that i'm crazy (sebab ade org tu panggil aku pompuan gile...huhu....sadis ok?) tapi apehal lak minah gile ni nak citer pasal cake lak arini...




well...sumtime even we have a list of like and dislike in our life..but for some no reason and explanation tetiba tup2 arini aku nak makan cake....pelik memang pelik sepatutnya secret recipi patut kasi aku free sebab memang payah aku ni jamah cake...so kalau tetiba nampak aku makan kek tu kira u olsz leh amik gamba n wat frame la sebab maybe that time i ate the cake sebab nak jaga hati je sebenarnyer...




today as usual after doing my routine and tapau jap lunch b singgah to my dad's fav bakery for buying him sum bun and tengah beratur nak bayar tu mamat kat sebelah sudah beli two pieces of cake yang macam lawa lah n maybe sedap...so i pon siap pi usha ade ape lagi cake yang ade...and datanglah perasaan nak makan kek2 tu sume....huhu...tapi gua kena tabahkan hati beb...sebab aku sudah tapau sebungkus nasi yang tidak kurang enaknya....




so we cannot be like hanjing yang tamak so i dah pegang kek tu n i letak balik pegang letak pegang letak (of coz la i make sure takde orang tgk kan.......gile macam org aneroxia lak pikir nak makan ke tak lagaknya...)i final decision!i can't eating these lovely cake and alangkah menyesalnya aku pergi bakery ni just after i bought my lunch...owh!emm...if this feeling..(tetiba nak makan kek ni) ade lagi esok..akan ku dpatkan di stokis berhampiran..huhu!




p/s:orang tamak selalu rugi bagai janjing dan bayang2




adios n take care!




buyui












No comments: