Wednesday, September 9, 2009

eh2 entry x de lagilah???

hi uols...

1.ari ni dh masuk ari kesembilan dlm bulan september n it's been 17 hari kite berpuasa...alhamdulillah tuhan masih bagi aku nikmat nk merasa ramadan ini [mode:insap!]

2.br perasan dlm bulan ni x de entry lg erk??bukan nk ckp i bz...x la mcm uols iftar sana sini ..pada i iftar di rumah..isk kejam sgt rasa nk tinggal abah iftar sesorg kt umah...walaupon kali ni dh dua kali aku iftar sesorg kena tinggal dek dia...huhu!ala..mana2 pon sama lah...janji ade lg makanan masa bukak poser ye x??

3. ni paling syok ni nk btau [lantak le korg nk ckp aku syok sendiri]..even sekang kita tau org ckp "kad2 raya x main la..."..but arini i dh received a few of card from my students..ade yg sign2 rermi pon best gak....for me i rasa mcm very appreciate sgt sbb dlm rermi sekarang ni org x kasik kad bagai ni tetb kite je dpt kad x ke uols rasa mcm dihargai??thanx again ye budak2...

4. baju raya pon dh siap! maleh nk gie amik lagi..tunggu la sok lusa...padahal for me mmg dr dl lg even ade la org ckp so called baju raya for me kang baju baru tu aku wt pki pi sekolah kang..baju dl beraya sebelom tuan...sbb pepg raya koser aku nk lawa bagai....bukannyer my family jenis berjalan sana sini pon....dok tenggek depan tv spi ke mlm perlu ke berkebaya bagai??

5.aku tau dh sekang ni sape or ape punca asal petang sakit kepala ..asal sakit kepala petang!sigh...

p/s:nasib kad raya tu x de tulis "pecah kaca pecah gelas" haha!

Nurul Azliana aka Buyui


7 comments:

jejaka anggun said...

wah... blog berwajah baru

ska said...

17 hari berpuasa? bukan dh 19 ke? ohhh k.buyui ponteng 2 hari ekkkk... hehehhe...

Buyuiazliana said...

jejaka-aah saje tuka wajah....nampak sgt bosan tatau nk wt ape..

kd-oppsss!!!kantoi di situ...ekekekeke!

azataq said...

wahahaha...tukar layout jugak ko yer...isk isk iskkkk...perlu ler nak bergaya walaupun duduk kat rmh[cam aku ler tu]...yg penting org dtg kata i glems.....hehehehe

Buyuiazliana said...

cherly-koserr mak nk glem bgi nok...

cikgu airin said...

a'ah kan... bebudak ni lom bg kad raye lg. adakah tidak masuk list lg? haih...

Buyuiazliana said...

ha ...kalau la sorg jek kasik mmg rasa2 sgt best kan??