Thursday, December 25, 2008

lepas kandang kah???part 1

hello...akak dah balik terjon dalam entry akak yang baru minggu ni...well as like almost of uols know yang akak sudah habiskan masa melaghokan (pinjam kata2 ismail) diri selama 4 hari 3 malam (kalah host 3 hari 2 malam tau..) walaupon... kota metropolitan malaysia jerk..Kuala Lumpur...
emm...pada warga2 kota semua..apelah yang best jerk kan KL je yang sampai beria aku nak cerita in this entry..well..FYI aku nyer blog aku nyer sukelah nak tulis ape kan....kalau aku nak tulis pasal tong sampah depan umah aku pon..ape korang kesah???hiks!

itulah....memandangkan sedikit sebyk (ohh..aku cam dah terpengaruh ngn blog Hery..ayat melayu penoh..tapi Hery i bukan mcm Isz..dia moden kan....i still like ur ayat what....keep it up..i suke baca..tulus ikhlas dari hatiku yang suci murni iniey.....selamat hari raya!)so i tepeklah gamba2 ape jer i wat sebgai activity melaghokan diri last week..ala2 org holiday for chrismas la jugak kan....???terimalah seadonye...n to u ismail...nak approval??argh...pergi mampos ngn ko nyer approval....ko igt ko boss aku....???ko igt ko sape??lawyer..majistret...artis....ape???GRO jerk???larik**********
rite...first activity (ni sebenarnyer yang ismail tunggu2 sgt ni..nah hadap2!)kara @ karaoke nite!!mmg sejak i meninggalkan KL ni sethn nan lalu (lama dah ek!!huhu!!i misz KL actually..tapi apakan daya sawah dan binatang di kampong perlu kukerjakan....)lama dah i tak gie umah urut..eh silap2..KTV ke karaoke ke or even karaoke jamban pon lama tak jejak...bukan takde karaoke kat SP ni...ade jerk....tapi takkan la plak aku nak melalak sengsowang kat situ kan....nanti kang konfius lak tuan karaoke tu ah....takpon kang lelama dia suruh aku jadik duta @ singer je kat tempat dia...kalau... suara gemersik mak ni boleh wat dayang nurfaizah resign 24 hours... masalahnye yang ado!yang leh denga and tahan yang penting dengan suara EMAS akak ni hanyalah nurhasima kasnawi n ismail mohamed nor jerk....abis camno???
so that nite we have so much fun...mmg la kan...tepat 7.30 mlm gie melalak...pastu mic wat hal....sampaikan punyalah akak ni kunun terer la nak fix mic rosak sampai dan ditambah pula dengan mendapat konfident aura dari Miss Confident itew...jariku yang runcing iniey tlh menutup satu suis menyebabkan satu electricity bilik tu terpadam n of course la baru je ismail nak masuk chorus for ABBA song itew TERHILANG dan menyebabkan serta merta muka Ismail berubah macam nak tuka jadi kaler hijau belang2 pink pon ade...hahahahahaha!mmg sampai ke saat ini aku tak abis gelak lagi....(sebenarnya aku saje sabotaj ko...ade ke terus ABBA..tau arr suke....walaupon...)selamat bukan satu karaoke campur bilik2 lain terpadam....kalau tak bar mak jerk jadik lilin membakar diri menerangi bilik2 lain...auwwww!!!!
abis je sejam practice vocal tu selesai i tak pueh hatilagi ni pergi tambah masa lagi....
shima:b gie tambah jam ke
b:yup..
shima:b ni lepas geram ke lepas kandang??
nak wat cane shima.....kalau kat kpg b ni pelepas kambeng sume kuar kandang...kat KL ni biarlah b lak dilepaskan dari kandang...hiks!
tapi other things that nite yang i takleh lupa besides condition aku konfiden tutup suis itew (that is the best part) ade lagi ...antaranya:

1. shima nyanyi lagu "Tua MENGEJAR..."mengingatkan aku masih moda compare to her*caboottttt
2.Indah Lelapku.."Dan hilang..."Pasnie kalau ade lagi sessi kara jadikan lagu compulsory occay???Janji???


lagu sape je pilih jadi lagu aku jugak...kata diva kan...???

see?tabah!punyelah nak nyanyi ABBA nyer pasal..abis kuar sume peloh jantan...wait2..jantan kah??maafkan kami..teng3x...

aktiviti wajib..pemujaan diri sendiri..sampai exhausted batery camera aku..huhu!

ko memang bijak kan..aku takleh tompang nyanyi sebab ko pilih kagu sume ABBA!!!sape je tau lagu ko nynyi ha???

datin lepas kandang...oo...dato' gie dinner..datin kuar bersosial yer????ismail.. kalau dato' carik dia malam tu ko jawap!

p/s:kalau activity2 camnie nak2 lak time maghrib mmg best kan.....?????hiks!

adios n take care!

buyui

4 comments:

Warna-warna said...

weh...next time ajak aa aku... lagu Kembali Senyum tu konpem aku leh nyanyi lagi besh dr Mail tu... sah2 lirik tu aku ada contribute sket..huuuhuhuhu

Warna-warna said...

eh... lagu Indah Lelapku eh... tu lagi laa aku leh nyanyi lagi sedap dari Kembali Senyum... hehehe

Buyuiazliana said...

cukuplah aku kene hadap tema ABBA malam tu...ni nak kene tema Izwan lak...baik ajak die je nyanyi lagu dia sendirik..janji dia tong!hiks!

Er Lang said...

my gudness Miss B.............r u infected with virus silaser@$*@&A&i ittiew? bahasa, not bahasa fenoh!!! but bahasa rosak!!!
i reserved my comment for everyhting tht u wrote u here....
(as if i care....)