Tuesday, December 30, 2008

Maafkan saya

Assalamualaikom W.B.T.

Disebabkan dari komentar-komentar yang saya dapat dari segelintir pihak tentang kecekapan penggunaan bahasa saya yang tidak mencerminkan ciri-ciri seorang manusia yang bertamadun maka untuk lembaran kali ini saya meminta maaf kepada anda semua dann juga di atas beberapa komentar yang agak kurang senang dengan lembaran saya yang terdahulu yang terlalu panjang (saya hanya insan kerdil yang ingin menghiburkan anda semua selagi masa saya masih ada)jadi di lembaran ini sekali lagi saya ingin memohon seribu kemaafan kepada anda semua.Maafkan saya.

p/s:1.Semememangnya untuk menyenangi hati semua pihak adalah antara perkara paling sukar dalam hidup ini.
2. Senangilah diri anda seadanya.

Sekian

Buyui

4 comments:

Warna-warna said...

ye..walaupun anda mengatakan anda insan kerdil, pada fizikalnya, anda tidak...
berbanggalah seadonya... :)

Buyuiazliana said...

minta maaf sekali lagi di atas kesilapan ayat itu ya...sebenarnya kerdil dari sudut hati ini...sekian terima kasih..

Er Lang said...

terasa kah? terasa lah....Come on Miss B...usik sikit pun melambung tinggi marahnye...
Hery, ko kan..tetap nak ngusik die...ko jahat sesang! ko memang hanj bab cip ten dug biaw!

miss B, teruskan ar dgn ayat2 mu yang mehancurkan bahasa melayu ittiew. Lagipun ko memang ........... bahasa melayu SPM kan? hehehehh...no need to worry of trying to memartabatkan bahasa melayu.

P/s: Shim nak saman ko berjota jota hengget as ko publish pic datin kesepian die without kebenaran dari die. Pueh aku nasihatkan die jangan smalam (kitorang ngumpat ko smalam...). tapi die tetap akan saman ko....

Buyuiazliana said...

hmmmm.....entah mengapa ayat payah untuk aku menggumbirakan hatiku ini pada masa ini...:(