Monday, February 2, 2009

Am I blurry????

Biler baca comment frm Mr I for my past entry today...i pon tak paham lak the condition...maybe ade related wif kepanasan maksima kat sini n my power rase macam dah over maximum digunakan (bz wif all those act kat sekolah) n plus semlm semalaman i takleh tido (so kes tak cukup tidolah kot) so i rase dah sikit weng2.....


Anyway Mr I thanx for d comment dgn ucapan komenlah lagi..hehe...n to all people out there (gaya seperti seorg celeb memberi ucapan kepada peminatnya...) uols pon dijempot2 utk komen....


P/S:Entry ni lebih kurang mcm dedicated to u lak Mr I....(saje je i tak letak muka ko dalam entry ni...ko igt ko sape...???)


Nurul Azliana a.k.a Buyui

2 comments:

Er Lang said...

ala....letak ar...Nasib baik aku tak leh post pic aku kt ur blog, kalau tak dah berlambak muka aku aku post kt sini!!! hahahahaha

Buyuiazliana said...

ko igt ko chantek....????