Friday, February 20, 2009

sungguh tak suka


tak suke..tak suke..!smlm kan ari yang ditunggu2 dah tiba...my school sport days...(tunggu la sebab pasal benda ni la aku dok lemau jek manjang..)so the sports start at around 2 PM yer..kalau 2 AM oklah sikit..sejuk badan...hahaha!


bayangkan....tgh2 rembang tu ade la bebudak pki baju korean la..(ya allah tak panaszzz ke??)siap ade bwk singa yang org main2 masa CNY tu..mcm2 gimik sebab nak menang..lantak koranglah..janji bende ni cepat abes n aku akan segar kembali..n koser aku nak snappy2...koser akak dek...


n akak as they all nyer chegu haruslah berada di tgh padang ala2 seperti prg berjemur di pantai kan....dengan keadaan akak yang tak bape nak sihat ni...cam lawak jek aku semlm..org tgh panas aku terbersin2 tgh panas...mmg i camni kalau panas gile tahap dewa i akan selsema...


pas abes tu mmg terus cabot balik umah n terus tido n today i dah demam siap sakit pale sume....so i dh mkn ubat doktor kasik tadi siap ubat selsema...n bile dah kene ubat selsema apelagi uols..la ni akak dah rase lalok semacam even boleh berpikir segala tp slow a lil bitlah...dgn tekak saket...pale berat..owh sungguh tak selesa n tak suke of course!


P/S:abes sume plan arini kene cancel...


Nurul Azliana a.k.a. Buyui

2 comments:

Er Lang said...

knaper tak snapy bagai pic fish child tu???

Buyuiazliana said...

fish child...uols igt akak stok ape nak snapy fishh child kat sekolah akak yang segala fompuan itew...koser akak...