Tuesday, July 28, 2009

aku tension

1.lately ni mmg i rase ketandusan idea sesgtnyerlah asal masuk blog je kerje dok baca blog org..nk hapdate sendirik punyer tatau ape nk diceritakan...ini kot dipanggil dilema blogger?so dr aku perepek meraban tah hala ape dok nulis entry baiklah aku senyap jek....

2.mmg keje agak banyak lately ni..tp apsal la M.A.LA.S. x hengat tah

3. n disebabkan tense dgn keje2 kot selalu gak aku sakit kepala n i think this is what we call migrain la [ikut cerita pesakit2 migrain yg i kenal]..n in addition td siang pon ade yg prasan apsal muka aku ni kurang happy garam penaik je....sah tension!

4. last week ade la blajo cara2 nk release tension ni..tp kejap je la nampak kebekersanannya tp pastu TENSION BLK!!!!

5. tp dlm dok pikir2 bende2 yg mentensenkan aku ni alih2 ptg jumaat lepas meledak gakla gelak besar dr biasa bila kete yg aku bwk terjun sawah...spi kena panggil org angkat la...[gambo x payahla kasik tunjuk kang korang wt wall paper plak]

p/s:idup sape x tensen kan??


Nurul Azliana aka Buyui

6 comments:

Er Lang said...

wah....B...was it ur first accident? nasib baik tak aper2....why tak bgtau? macam mana boleh terjun sawah?teruk rosak? B, rileks ar....idup sapa tak tension.....dun think too much bout life, jus enjoy it and do sumthing that cheer u up. join aku hiking may be? divert ur attention, get together with makcik2 kt SP, bukak reading club kt SP, or u can bukak gossip aka ngumpat club kt SP......i sanggup jadi penaung to all those club yg u bukak... :)

@nannoor said...

jom kita tensen beramai2 buyui!!!
aku ponnn tensennn aje dgn kejaaaaa
hoooooooiiiihhhhhhhhhhhh

murni said...

patutla senyap je..tensi rupanya....

cikgu airin said...

kok iye pun nak tlg pesawah tu, sila gunakan mesin bajak padi yg sbnr ye? hehehe... dah tu kete ok ke tak? dan owner dia ok ke tak? makin bergegar laa otak ye?

azataq said...

baru berapa hari je aku takde ko dah tensen nok...isk isk isk

Buyuiazliana said...

Mr I-ko mmg kawan yg baik..nk join hiking ko....ko tatau ke lagi nambahkan tensen aku tuuu.....club2 ko cdg tu dh lama aku bukak club mlm je blom...hehe

nannoor-ish klu leh x nk arr tensen rermi kang giler kang

airin-ok je b ni..kete pon ok...cuma x thn nk tergelak la

shirley-ha tau takpe!busan mak mlm2 nokk....