Wednesday, July 29, 2009

teruknya aku!

sian shima....disebabkan aku ni dok melayan bende stress je ni alih2 tarikh aku dok igt selama ni which is 28 July aku bley lupa..jgn kata 28 July even masa shma send msg ckp dia sentap ckp aku leh lupa birthday dia pon aku leh tanya budak "arini berapa haribulan Nani??"

entahlah nape tah ingatan aku ni...sian dia mesti dia harap aku la second person pas husband dia si Man Inspector Gadget tu wish alih2 mmg spi sudah aku x wish....

To Shima sori la shima...mmg b tak igt giler semlm bape hb klu x lama dh b wish.....mmg sori giler..selg b ni dikenali Nurul Azliana aka Buyui ni selagi tulah b takkan lupa 28 July tu birthday shma..sori sekali lagi la shma..ni la payah suke nukau hp..so kena la set balik reminder...isk!

Kepada sape x kenal minah ni sape dia ni la shma my BFF and pernah gak la aku verangan nk jadi MANAGER dia kalau2 la dia jadi artis walaupon artis pacak sajork.hehe!

p/s:18 Oct pon aku igt la birthday sape....

Nurul Azliana aka Buyui


7 comments:

jejaka anggun said...

faktor penuaan....

azataq said...

bday aku ko xnak ingat ker???

Er Lang said...

hehehehhe...aku lak besa la kan...dgn statement aku.."i dun celeb b'day...", nak cover lopa or tak tau..tapi tetap sentap kalau close fren tak wish b'day aku! camner tu??hahahhaha.yg penting aku wish Ms B kan? so, naseb baik dalam entry khas for Shim tetap terselit 18th Oct....thankx.
btw, dah mms shim kucing nyanyi hepi b'day to her......

Buyuiazliana said...

jejaka-tu la mesti sbb lupa gak nk pki aging cream..hehe

shirley-tarikh x penting...tp ko lahir 1980 kann??hahahahha

mr I-adekah kucing itew dianta slps membaca entry ini??anyway phone dia mms x leh daaa....klu nk mms kena anta ke phone insector gajet

azataq said...

hek eleh....kenapa lah ko sentiasa ingat aku lahir tua setahun dari ko nok....tahun jer dah salah...isk isk iskk....

Buyuiazliana said...

mungkin sbb rupa nok..wakakakaka

Er Lang said...

sesia dah aku antar....patut ar die tak reply aper2...chisss n chisss!