Thursday, June 27, 2013

It's not my time, yet.

Hi,

Aku nak membebel bercerita. As I expected, my application for applying scholarship is tak berjaya.  Well, at least this is good new jugak for me because I can use this as my reason in case Big Boss tanya esok2 kan? Aku dah apply tapi tak berjaya (I think because of requirement jugak ni, tapi semua suruh aku apply, so yeah) nak buat macam mana kan?

Cumanya, yang tak best tu tak lagi la merasa aku cuti bersenang lenang bergaji. Kena la bersabar ikut tempoh yang bebetul aku boleh apply.

Keji kan? Nak sambung belajar sebab nak cuti panjang, susah payah nak belajar tu tak nak pkir ke oi?!! Hehe.

Takpe, aku akan cuba lagi sampai muntah orang belah sana tu tengok nama aku. Muahaha.

So, bertahan la lagi stranded (stranded tu!) kat 'Texas" ni.

Buyui

No comments: