Friday, July 12, 2013

Menceceh

Hi,

How's your puasa? Kalau puasa sila angkat tangan .!! 

Puasa aku biasa je mcm tahun- tahun lepas. Bukan budak- budak pun nak melepek bagai.  Bukan aku kerja mencangkul (ni arwah nenek aku la ni punya ayat asal cakap letih je dia mesti tanya "Awat pi mencangkul ke hari ni?") nak letih sangat. Cuma letih sangap seharian duduk je kat ofis ye la kot.

Tahun ni aku cuba nak sahur macam manusia lain.  Sebelum ni asal terjaga telan air je. Tapi sebab tahun ni gastrik aku dah lain macam so nak tak nak aku kena la paksa diri bangun minum susu, kurma, oat segala. But not nasi, tekak aku tak boleh masuk der.

Kalau berbuka lagilah sonangnya.  Janji kenyang sudahlah.  Disebabkan aku masih sentap dengan harga Bazar Ramadan kat "Texas" ni yang melampau mahal bagi aku, so aku terpaksa la masak. Bunyik macam masterchef sangat tapi tak pun. Main campak- campak, walla. Heh.  Hoih tak sabau nak balik "San Prancisco" nak terjah Bazar dia. Dah la murah la sikit, then kena selera pulak tu. Nyums!

Tadi lepas suboh aku mimpi . (Sapa suruh tido pas Suboh kan?). Aku boleh mimpi video aku yang separuh b***** masuk utube dan telah mencecah 8k hits?!! Siap ada orang buat parody lagi . (ni mesti semalam aku tengok video so Bobo buat parody budak Putri tu). Hahahahaha.. apakah cilakabanat punya mimpi ni.  Siap gaduh ngan adik aku sebab aku syak dia yang upload, rupanya budak baiki komputer aku yang upload. Kahahhahahahahahahah. Bodoh la. Aku mana ada buat apa2 video woi!

Akhir kata selamat menyambut puasa , uols!

Buyui

No comments: