Saturday, November 16, 2013

Trend kerja

Sapa yang kenal aku memang dah sedia maklong (read: maklum) kerja aku ni ke sana ke mari tak kira masa. Kalau nak dikira dengan cuti diri sendiri, cuti balik kampung dan tugas rasmi boleh kira aku lekat di rumah sendiri berapa hari je sebulan.  Kalau tak percaya tengoklah sendiri bil letrik aku, setahun berapa kali je aku bayar yang lain tu dibiayai oleh Kerajaan Malaysia which is less than RM20. Kau ada bil letrik kau manjang je free? Bil air tu sebulan RM 4 je so selalu juga aku lupa nak bayau sebab sikit benar pakainya. Haha.

Tapi ada juga masa aku menyangap.  Pada yang rajin baca entry aku yang lepas (kalau ada la) ada juga aku cakap aku sangappppppppppppppppppp takde kerja nak buat and adakala kerja aku banyakkkkkkkkkkkkk gila sampai tak sempat nak tarik nafas aku rasa.

Sekarang ni since dari Oktober lagi kerja aku kembali tak lekat di rumah.  Hmm.. aku suka sebenarnya sebab masa aku diisi dengan jayanya tapi penat tu je lah kena hadap.  Tapi aku dah nampak trend dah sekarang ni, asal nak hujung tahun je mulalah rutin kerja aku yang selesai satu akan disusuli dengan kerja yang lain. Dah nak 3 tahun kerja baru sekatang la nak faham trend kerja sendiri kan? Hampeh. Haha.

Buyui

1 comment:

Anonymous said...

hamboi bestnyer bil letrik doploh hinggit jer..kt sini nk terberak tiap kali dpt bil letrik..