Sunday, August 9, 2015

I am still nervous!

Sambung lagi dari cerita aku nervous. (Sangatlah bosan cerita kau ni, sorry!)

Semalam aku keluar jumpa kawan2 dekat Penang. Nak makan Dubu2 sebab dah plan punya lama nak makan dengan kawan aku ni then kumpul jumpa dekat Sekolah B, USM. Sian kan, pusing2 janji situuu jugak.

Walhal hati ni tak tenteram sangat ni fikir Selasa ni nak present. Tapi nak sedapkan hati aku cakap 

"Kena release stress"

"Ala, present biasa je .."

"Dah janji dengan akak M ni"

"Bila lagi nak mingle dengan org USM"

Banyak la alasan kan?

Setelah pergi jumpa- silap ingat kereta ko tu honda civic padahal salah kereta kat parking-datang balik USM- ribut dasyat pokok2 semua tunggang terbalik kat USM tu segala- then jumpa balik kat USM (which is a long story to tell you and aku malas nak cerita plus sapa je nak tahu) I met another USM fellow.  She say hi, and actually she know me tapi tak kenal muka. Eh! famous jugak aku kat USM ni, ni mesti hasil PR sv aku ni. hahahhahah!

Tetiba dia jerit "Good luck ya for the colloquium!" Dah sudah..... dia pun tau?

Aaaaaaaaaaaaaa dah bertambah aku cuak ni.  Colloquium ni feeling mcm ASEAN conference buat kt pwtc bebaru ni ke apa ni?  Help!!!!

Terus pagi2 ni aku tengok balik slide sambil berlatih. 

Wish me luck!

Buyui

No comments: