Thursday, August 6, 2015

I am deadly nervous!

Adoiiii.... masa that which 2 bulan lepas bila dpt tau kena attend colloquium aku rilek2 lagi.

"Ala, present je kot, macam tak biasa"

"Cakap je lah apa ko dah buat, study sendiri siapa je boleh complaint"

"Ni bukan viva, sapa je nak degar".

So I slowly buat apa yang patut se relax yang mungkin.

Ni dah nak minggu depan ni makin kecut pulakkk.... 

ha...... mcm mana ni? Kalau ramai pulak prof praf pruf segala , dr itu ini segala ada dlm tu.. pastu u know la kan org pandai2 ni kang tanya macam nak bunuh orang umpama tangan dia dh standby pisau parang gunting segala???? Kang dia pertikai apa aku buat ni macam mana? kang dia tengok aku prensent dia cakap still x complete macam mana. Lagi teruk dia reject apa aku buat macam manaaaaa???? 

Wait.

Ini bukan PhD, ko ingat ko tengah proposal defend ke? 

But, still. Mana aku nak tau apa nak jadi ni next week!!!

I am so freaking out. Ish babiklah!

 Buyui

No comments: