Saturday, May 9, 2009

Happy Mother's Day

Happy Mother's Day to all mama,mummy,umi,ibu,amma or ape2lah panggilan yang dipannggil utk the only one person yg boleh melahirkan kita ke dunia ni...I pon tetb kan dpt wish mother's day from Mr I tadi...ye..aku mmg mama uols yg sejati kan nok...?(sambil mengipas2 bulu pelepah merak di leher jinjang selangorku ini...ahaks!Feeling mama sekejap....

Paperpon once again Selamat Hari Ibu (i takleh nak feeling lama2 nanti air mata i meleleh teringat Arwah Mama i)!

P/S:ade x mama2 moden celebrate mother's day ala2 party???bukan ape..nak join...hihi!Shirley....jom!

Nurul Azliana a.k.a. Buyui

6 comments:

azataq said...

jom...aku ni lagi kesian..xde pun org nak wish..laki aku pun ...itu pun aku suh sms mak dia..kalau x haram....tp aku rasa anak aku dlm perut ni dok celebrate ngan aku kot...kjp2 jer dah rasa bergerak2...agak terlalu awal lah kalau nak rasa dia bergerak selalu time ni...tp satu hari ni mmg aku rasa jugak lah dia bergerak sakan...so active like aqil now...tp aqil dulu time 4bulan dlm perut ni aku x rasa sgt..mungkin sebab first pregnant kot..eceh...aku rasa aku ni bg komen jer kan...eceh..sori ler buyui...terover shadow plak...sonok nak menaip..ala2 fas n furious plak bila menaip..kakakakaka...

jejaka anggun said...

selamat hari ibu!

Warna-warna said...

kalau laa kita masih ada mak.........

Buyuiazliana said...

shirley-ko mmg kan gile nulih tp masa dulu karangan maleh gak wat kan??ahaks!maybe masa tu kene tulis pki tgn agaknyer..kikiki....

jejaka-selamat hari ibu juga to u..

Hery-yeah ..i wish i can turn back time (arini pepg buta on je radio terus ade lg mama by boyz 2 men..n u know what...dgn sendirinya air mata i leleh kuar (abes my mascara)

azataq said...

tau xpa..kalau ler masa tuh zaman very da komputer kan...bkn setakt 500 patah perkataan jer...satu novel pun aku leh bagi..hehehe

Buyuiazliana said...

shirley-ko patut aku upah sebagai penaip kertas soklan2 aku tu..or ko bukak payung bawak pokok amik upah naip...