Sunday, May 10, 2009

kaki wayang bawah tanah

1. i mmg dh lama tak tgk wayang..last time pon last year tgk cite hanjeng chihuahua..itupon sengsorg (sedih je tgk wayang sengsorg) sebab nak nunggu si shima balik keje masa tu...itulah kali terakhir

2. so nak tgk wayang kat sini pon (sini adalah cinema aka GSC la mr I) disebabkan ade je kaki wayang yg bertauliah tp sume full komitmen..so selalu yo-yo-or je plan tgknya last2 DVD apek tu jua menjadi pilihan

3.But thank God finally ade juga diturunkan minah 2 org ni (ala2 mary poppin turun dr langit) yg mmg tiadalah komitmennya dan sememangnya antara skuad2 kaki wayang bawah tanah di mana reputasinya setinggi dewa tahap longkanglah wa cakap lu...yey....i dah ade geng kaki wayang i balik...so Ms B...welcome back to ur track!

4. so td after school kitaorg redah gi tgk wolverine si jambang serabut (shima b tgk jua ikut ckp shma) as our first project...pasni maybe transformer plak kot...arghh..i feel so relieve..

P/S:nak i komen bout tht movie...emm...takyahlah..uols tgk n nilai sendiri...

Nurul Azliana a.k.a. Buyui

7 comments:

jejaka anggun said...

best ker movie tuh?

azataq said...

tgk tajuk jer aku dah x minat nak tgk....

Er Lang said...

welcome back Mis B.....ape cap cinema tu?

Buyuiazliana said...

jejaka-all question before are reveal ...so tau la kenapa itu ini masa X1 dulu...best???emm....kureng sikitlah kan kan kan??

Shirley-ko mmg la mak org sesuwai kungfu panda jer...hehe!

Mr I-kenyataan nak menhanjengkan SP kan???ko tak nampak ke aku tulis GSC??or should i say my ex comp????

azataq said...

aku ni dari masuk panggung tgk citer ganas2..baik aku gi kfc ke mcd ker makan...

azataq said...

sgt bz engko yer...xkan ler usb ko ada problem kot...

Buyuiazliana said...

ko molot ko kan shirley...usb aku ok jek..ni ha masalah YM ni ha..apsal tah....aku pon tak sabau nak citer kisah NABI ngn ko ni..ahaks!