Monday, November 2, 2009

recomment [att to:mr I]

sebelom i membebels let me mention that i sambil naip ni sambil senyum2 sebab nk thn gelak ngn commnet Mr I bout my last entry...sambil tgk kiri kanan tkt org igt aku taip surat cinta sambil senyum2..[nampak sgt aku memblog dr sekolah ye arr nk harap berok kt umah tu dh bape lama kena sakit aku rasa dia kena H1N1 or ke selsema berok]

u see mr I sampaikan sanggup aku wt entry khas nk commnet dkt ko punye comment yg dh mcm ala2 nk tompang entry aku je....ko ckp br nk tgk movie tu ye?????n fyi mr i mmg saje je aku tulis ayat mcm tu in my last entry sbb aku tau ayat tu mmg akan kuar dr molot ko gak....

ko nk tau sbb ape aku br nk tgk???

satu:ko jawap aku duduk kat mana skang ni?n ko pi research sini ade bape panggung wayang je n ko research sama ade bape hall je cinema kt sini...ko nk tau x even harry potter pon dia just tayang 2 minggu jek semata2 nk kasik laluan kt citer2 lain....so adekah ko expect aku nk kena jadi jaga depan cinema tu semata2 aku nk tgk citer class tu?helo...wanita class x jadi jaga depan cinema okeh????hehe!

dua:kalau la aku berjaya tgk pung...aku nk tgk ngn sape mr I?disebabkan keklasan aku ni ...so aku telah memilih org utk mendampingi aku..[wah!] n the result...aku kena la pi tgk wayang sesorg....pada uols la kan...adekah uols akan mengutuks..."eii sadisnye tgk wayang sesorg"..ye uols pernah tgk sesorg x men [i remember!] tp uols lelaki..ttp wanita klas atasan mcm i ni???adelah membahayakan uols....sekali lagi....i duduk mana uols???kira crime sini kira sama tahap ngn new york city!hahaha!

tiga:yes..i bleh beli dvd...pirate??helo2..dun forget wanita berklas x beli pirated oke??hehe!walaupon....propa!

empat: perlu ke wanita klas tgk citer tu....???nanti u ckp i tiru..diorg tu tiru i...so just wait la uols Buyui & the city lagi klas uols...tp nk citer kt tempat i stay sekang bleh??haha!pitam!

lima:tu je mr I jgn mare erk...i x mara uols or nk cr gaduh..well u know me..mmg x kan duduk diam klu u berkata nista pada i kan????i i know i akan balas balik..suke x?amik ko satu entry cerca!

enam:tp tang u ckp u last person dr kaum u tu yg x akn menzalimi wanita..tht part i like.......!!!!

p/s:jgn pasni ko komen spi dua kerta A4 plak...haha!or jgn mara kang sape nk belanja aku mkn ketam gile??

Nurul Azliana aka Buyui

6 comments:

jejaka anggun said...

tuh dia... entry serangan balas!

Er Lang said...

huh, two words: very der!!!

cikgu airin said...

komen yg takde kena-mengena...
apesal blog i tu kat list u tak hapdet?
i ade tulis entri baru u....

Buyuiazliana said...

jejaka-tu la pasalll

mr I-mmg nanges!!!!![sambil pegang2 kaki u ala2 si tanggang plus batu belah!]

airin-mesti u punyer blog tu ade sumthin wrong...i kena add balik ni...[ieewwww]

Er Lang said...

hahahahaha....terkena lagik kan?mesti Miss B berlari lari kt umah setelah dpt my sms saying tht i wrote a very der comment at ur blog...mesti tak sabar nk baca...mesti cuak....mesti berdebar-debar...sekali...hahahahhaha...tertipu...ropanya hanya lima perkataan!!!! terkena lagik!!!! well, i dun have fight words with words...... i am smiling!

Buyuiazliana said...

mr I-masa i msg u tanya tu masa tu br i bukak my phone n summore masa tu i dh spi umha dh mandi dh mkn segala...x la terlari terkejar2 like u imagine okiesss??