Tuesday, November 10, 2009

tekad mesti tabah!

oh dah datang dah penyakit ni.....MALAS TAPI KERJA BANYAK!!!!tapi ....ade aku kisah???kalau nk list down kat sini..mau makan page ni.....tapi...satu je aku rajin melayan all the games tanpa rasa jemu...tanpa rasa mula main dr pukul 8 pm tgk2 jam..eh2 dah pukul dua...non stop!!tanpa terasa nak pergi toilet or minum air kat dapur....ingatkan penaykit gila main game ni dah ok..sekali dah mula start...berok wat hal pon aku dha x kesah dah!!!so salahkan berok sapa suruh dia mogok tgk aku dah layan game ni dan keadaan menjadi lagi parah kalau.......hari cuti.....seharian membawa ke malam saya boleh menghadap tanpa mempedulikan alam sekitar...family pon x leh nak cakap ape dah....oh i'm addicted!!

tatapi....minggu ini...tekad mesti tabah![boleh ke?]..i have to finish all their papers by this week so that next week can give back to them ...so nak x nak paper kena kasik balik...[tadi pon dpt paper dgn rileknyer aku biorkan dia tersengih kat meja sbb balik nak main game...]tapi..tapi..tapi...tadi dah ade jemputan utk menghabiskan sisa2 duit bersama2..[jemputan WAJIB disempurnakan..ahaks!]..

p/s:so ade sesape nak tlg marking paper ni????

Nurul Azliana aka Buyui

2 comments:

jejaka anggun said...

gua leh tlg. no hal!

azataq said...

rasakan penangan men game nokkkk