Tuesday, December 29, 2009

padan muka aku

ye...aku sudah x tahan lagi..dengan seorang hamba allah ini....setakat ni masih lagi aku mampu nk berlakon [mmg verangan nk jadik pelakon pon] yang terhebat tapi itulah orang cakap....kena berterus terang...x suka dgn org cakap je depan dia x suka...jangan suka pandai cakap belakang je x suka tapi depan muka sengih macam kerang busuk...

dan natijahnya hamek ko..org ko x suke tu mmg x makan saman...perli la spi berbuih2 mulut mcm org kena sawan pon dia x paham2 ko..alih aku gak sakit jiwa....padan muka ko miss B...padan muka...delete saja numbernye...delete...delete...delete!!!![berani ke aku?]

p/s:zaman sekarang ni... x leh nk ubah manusia main direct je ..kena paki reverse psikologi...ape yang penting....KERJASAMA!!!n satu lg...mulut tu kena cakap selaras dengan aliran otak...pikir sikit ati org nak cakap tu...sekian...

Nurul Azliana aka Buyui

6 comments:

jejaka anggun said...

hehehe. ikut hati, mati. ikut nafsu, lesu. ikut mulut, busuk. terima kasih.

Buyuiazliana said...

JA-sama2..hepi new year!!

anak laut said...

salam.....ukhwah,

hepi new year..moga ceria di tahun baru..

mohon izin follow ur blog...

Buyuiazliana said...

anak laut-mmg dialu2kan....can u please give me ur link..tq..

Anonymous said...

wah,,,ade peminat baru..anak laut katanyer....
btw...Miss , cantas ajer...ckp muka ke muka....Er Lang.

Buyuiazliana said...

mr I-Basyirah!