Thursday, December 10, 2009

surat utk followers

kepada followerku yg disayangi,[wah!!]


kasik2lah link anda kepada sesape yg x attachkan link...sbb saya pon nk baca gak blog uols...janganlah takut blog x best ke hape ke..cuba tgk saya mengamalkan amalan "ade aku kisah kisah ape aku tulis?"..so i baca je...klu i nk kasik komen i kasik klu uols x suke uols deletelah...it's ur blog anyway kan....

ye arr..nk harapkan uols dropkan komen x de...so i nk gaklah baca tp link x do la plak.....ke uols ni just main letak je list as my follower...oh daku la perasan konon2 followers aku dah lebih dr 3 orang??sian nyer aku....followers pora2?huhu...tp x pe la ape2 pon ucapan thank u sbb letakkan nama uols dlm list of my followers..muah muah!!!

p/s:klu nk kira i lg la byk jd silent reader utk blog2 org lain....entah apsal tamau letak nama dlm list followers tu tah?maybe i ni kan pemalu orgnyer...muahahahaha!

Nurul Azliana aka Buyui

5 comments:

jejaka anggun said...

a ah mmg nampak kemaluan pemalunya.

fatin said...

i like ur blog... ;)

Buyuiazliana said...

jejaka-malu2 kuching...

fatin-tq...tp mcm ko br baca lak..hehe!

kata kila said...

okay.tak nak jadi silent reader dah.muahaahahha

Buyuiazliana said...

kk- ha mcm tu la follower yang berjaya..ahaks!welcome2...kasiklah link...bleh saya menhenguk2...