Friday, December 4, 2009

miow..miow...here i come...


dalam masa bbrp jam lagi i dh nk berangkat ke kuching...nape kuching..saje je la duit aku mana aku nk pi kan....so kira2nya secara simboliknye dh satu mesia ni la i dh pusing walaupon x sume daerah kira main touch2 ibu setiap negeri kira oklah tu...



tp dr semlm ni perut ni dh mula x best ni...igtkan semlm kena food poisoning ke...ke sbb mkn kepah pagi2 ke [aiyo heran la aku nape org kedah mkn nasik berlauk bagai pepagi..tobat tamau dah...] rupe2nya gastrik ni menyerang rupanya....dan kali ni even worst spi kuar segala....uisk gila dasat serangan ngalahkan serangan USA...gilor....


so hopefully jap lg everything will be fine..aku nk jalan2 ni.....uish!


p/s:uols mesti x dpt bayangkan ape yg Mrs J mintak i bwk as buah tgn....mmg unexpectable!cuba teka....haha![jgn diorg igt aku ni nk pi Gua Niah sudehh]


Nurul Azliana aka Buyui

2 comments:

jejaka anggun said...

oke i teka. cebisan tinger panjang kaum penan?

cikgu airin said...

ehh b... telur ikan terubuk masin sedap wooo