Monday, August 13, 2012

seremmmmmmm

Temasya olimpik London 2012 baru melabuhkan tirainya pagi tadi. Wah... labuh tirai bagai tau ayat aku.. hahah. Aku as usual la kalau benda- benda pagi- pagi camtu memang malas aku nak bangun. ku tengok repeat aje nanti. Apa guna aku subscribe olimpik pakej ye dak. (Ayat sedap hati sendiri sebab tak tengok Spice Girl, demm!!)

Semalam kawan aku si KD tag aku picture ni kat FB. Hahaha. Memang lawak pada aku. Sebab beberapa hari sebelum tu aku cakap kat KD agak scary seremmm apesal tah kalau tengok synchronized swimming punya acara, mesti macam ala- ala citer scary. Start dari make - up dia (kot ya make-up water proof make up elok- elok tak boleh ke? Ni ada macam muka seram, mintak lempang malah ade muka macam clown! aku ni dah la takut.) sampailah ke performance dia. Maybe sebab beriya sangat kot nak menang sampai gitu sekali. Tapi aku rasa tak semua team macam tu, sebab aku tengok team yang menang ok la lagi tahap seram dia berbanding yang kalah. Tak caya korang tengok u tube. Maybe tv focus dekat sangat ke ape kot sampai aku rasa scary sangat synchronized swimming ni. Tapi awat dulu tak la macam tu sekali.

Ok ni la pic KD tag aku kat FB.


Lawak kan?

 Buyui

1 comment:

Anonymous said...

Spice gurrrrl! best tgk diorangye performance. Siab naik atas taxi, pastu pusing stadium bagai. Posh pandai pakai kain labuh..ngerbang-ngerbang bagai.

i loike :)