Sunday, April 26, 2009

pakcik yang "mulia"

1.por der perst time arini..di pg mulia (golap lagi lak tu) i hampir melanggar sorg pakcik "mulia" baru balik semayang suboh okie???maafkan sya pakcik "mulia" sebab mmg salah saya..

2.pakcik "mulia" itu dr nak marah terus takjadi bile tgk i dgn supannnyer tanya dia.."pakcik ok ke??moto okey ke pakcik??" walaupon entah mengapa mulut ni tak terkuor pon nak tanya soklan seperti.."pak cik nak saya bayar ke???"..kejam kan i terhadap pakcik "mulia" itew???

3. dan pakcik "mulia" itu pon tak tegamak nak mintak paper walaupon hampir bengkok 360 degree handle brek moto dia..(sebab tu pakcik "mulia" maki i pg2 tadik...)huhu..sian handle pakcik "mulia" kan...saya yang bengkokkan ye pakcik???

4. nak tahu nape pakcik "mulia" tu tak mintak sesen pon ganti rugi???


memanglah tak mintak sebab takkanlah terpusing sikit jerk side mirror kete aku tu boleh sebabkan bengkok herot BESI handle ko kan pakcik "mulia"????

5. ko saje kan pakcik "mulia" dgn harapan nak mintak duit di atas kebengkokkan handle besi brek ko tu yang ntah bile ko bengkokkan..kan..kan???

6.ko mmg "mulia" pakcik....

p/s:my coll kata aku masa tu drive sambil tido sebab tak pernah sekolah pagi katanyer...

Nurul Azliana a.k.a. Buyui

7 comments:

jejaka anggun said...

ish ish ish....
syukurlah semua org selamat...

Buyuiazliana said...

alhamdulillah..tp part kena maki tu sadis tau....huhu!

azataq said...

nasib bek bkn aku...kalau aku mmg kena maki balik...sib bek aku x langgar lari terus jer...mesti lagi berapi dia tuh kan

Buyuiazliana said...

aku memula nka wt dek gak..tp nak gak tgk kete aku kena cane kan??maki2 mana leh..aku kan mulia..ahaks!

Er Lang said...

aku lah yang paling tetapmolia....tht's d very reason y people luvvvvvvvv my ass! opsss...my car's assss!!!! hehehhehhe...dah berjota kali kena bang!!!

Buyuiazliana said...

kan.......my car bukan ass tp shoulder aka side mirror...ur ass ade kah by d way...jgn marah kan mmg ko molia thp dewa???ko kan dewa dewi kayangan githew??oppss!!

Umieqadeel said...

pak cik mulia...pak cik mulia...pak cik mulia....hahahahaha....aduiss...