Wednesday, March 7, 2012

motif modus operandi?

Ni aku dapat e-mail dari kawan aku, maybe korang pon dapat juga.


Boleh tak korang bagi tahu aku, ape motif dia ni...??? tolong lahhhhhhhhhhhh...bagitahu lah akuuuuuuuuuuuuuu ( tetiba ni aku rasa sesuai jadi #wordless wednesday, kebetulan ! hahahaha)

Aku ada la senarai bersangka baik aku:

1. Dia bukan melayu, pelancong mungkin so suka jalan- jalan nampak tudung tu menarik and sauk je pakai, rasa macam ala- ala topi panas kan?

2. Dia cuba- cuba, then kelam kelibut sangat terlupa nak bukak.

3. Dia lupa haritu dia pakai baju tu, dia ingat dia pakai baju kurung or seluar panjang. 

4. Dia jalan- jalan sekali ah long mengamuk simbah2 cat kena la rambut dia, kedai terdekat pun yang ada jual tudung, nak tak nak sauk jelah kan. 

So korang ada assumption lain mau share?

Buyui

2 comments:

azataq said...

Aku syak potoshop jer....kot kalu ada kismak bagai pon..blh je pakai baju leher tinggi tu....itu pikiran baik aku lah sb aku rasa xda lg kat mesia ni yg ada org sgt bodoh sekali sampai mcm tu kan.....

Lm dah aku nampak gbr ni...kat pesbuk....ramai tul org kondem dia...x terpikir ke kot ker kn edit ke apa....kot org yg sgt pro yg edit..kalu x...xdalah retis mesia semua nampak hot jer kat majalah...

jejaka anggun said...

dia rasa dia siti?