Sunday, January 31, 2010

janji pengakap


ok tipu, sumpah aku sendiri pun tak tau apa tu janji- janji pengakap sebab aku bukan ahli pengakap walaupun pernah dipaksa jadi cikgu pengakap dulu. tapi dah nama pun paksa kan kena la menjaga anak- anak pengakap ini, dan berjaya juga melarikan diri dari bersama-sama bercamping dalam hutan, what??hutan di mana tiada kemudahan seperti air, telefon dan internet????3 benda ni mana boleh weh...tv takda i dah boleh get use to it dah, sebab ada you tube kan or web tv bagai...tapi tak boleh online????gosh!!!!wtf?[wah2 miss B mentang2 kau bukan chegu sekang keluar semua caci maki tanpa rasa bersalah erk?] T_T


ok back to janji "pengakap" saya, dengan ini saya berjanji akan cuba untuk tidak tulis shortform lagi di dalam blog saya kerana baru tadi saya baca tips dari cik adik manis hanis zalikha: dia cakap seelok- elok jangan ada shorform sebab kalau- kalau la kan, ada orang nak mengoogle entry kita kan mana ada orang tulis shorform kan?[oh kau miss B kau ingat kau artis?ex-artis?artis suam- suam kukukah] and reason keduanya i pernah dapat komen pasal follower dari indonesia katanya kurang faham maksud entry gue sebab shortform ngan bahasa kita la juga kan.


but so far dah masuk tiga perenggan ni ok tak still no shortform kan?haha!oklah tu ...pasal bahasa kita try lain kali la..sekian..


p/s: suka blog hanis zalikha..sapa tak pernah baca cuba try test



Nurul Azliana aka Buyui

No comments: