Monday, September 26, 2011

update dari aku kepada sapa nak tahu (kalau ada)

Hola!

uish kali ni memang betul2 aku tak berupdate sangat ni. tengok tadi entry untuk bulan ni baru dua je baru? tapi kan better kot dari entry memanjang tapi merepek..kalau merepek meraban orang suka nak baca tak ape lah, ini....?baik aku ambik tindakan senyap je baca entri orang kan?

sibuk sama pun iye. sapa yang memang berada dalam circle of my life [eceh..!!] memang tau la betapa bznya tahap hidung tu aku bz. sampaikan tahap konon last day of meeting in KL tu nak la bersama teman terchenta makan ketam kegemaran , sekali tak jadilah la pulak..pffttt...terpaksa cancel last minute. sorry again Mr I, i owe u one! p/s: tapi aku pergi gak ngan Kak Shma saturday nite tu wei lepas gak ngidam ni :)

ha satu lagi aku nak update kat korang, aku dah apply dah visa nak ke Jepun tu, as a result muka aku dihantujepunkan oleh mereka. cuba bayang obituary dalam paper tu..ha camtu la sebijik muka aku diaorang buat...sheesshh...sampaikan si MM [masa aku jumpa kejap dgn dia aritu] dengan RJ gelak besar la. MM tanya aritu, "apesal u tak senyum". macam mana nak senyum , aku dah senyum lawa siap eye smile ni budak aik gambar tu cakap "mulut , buat betul2". cis, babylah! macam hantu ju on tp dah dewasa. cis! I hate gambar sendiri kalau dalam pasport and visa, IC better sikit.

sekian saja update aku.

Buyui

No comments: