Thursday, May 3, 2012

Senah mana ko?

Bila semua dah di hujung jari. All contacts dalam phone kita semua boleh dicari dan PERCUMA. You just name it!

1. BBM

2. Wassap

3. FB

4. Twiiter

Contohnya kita tweet SenahRonggeng lambat nau nak pergi clubbing. (Contoh aku bagi pun...hahahah)

@SenahRongeng mana mu?Me tunggu ni depan Zouk ni, lambat sangat me masuk dengan nigger tengah usha2 me ni kat luar ni ye (nak me, mu ingat ko retis?)

Or, kat status FB

Senah mana ko, aku tunggu sampai dah berkeladak dah ni.

BBM lak Senah, tiada jawapan.

Wassap kat aipong Senah, pun tiada jawaban.

Hmm...

Hmm...

Hmm...

Terlupa dah Senah tu boleh je dial her number (takyah dial,bukan pakai public phone. Amik je nama dia kat contact list tu) and call , SMS pun boleh. Mana nak tahu line Senah tu gila slow tunggu arnab beranak pinak baru nak sampai msg. Gila dia punya slow. 

Mesti korang cakap, dah td tweet bagai ape pun Senah tak reply mesti la dia tak angkat phone jugak. Maybe. Tu salah satu sebab. She's not a phone addict macam aku, telefon tu kalau boleh nak tepek kat dahi bawak ke mana- mana.

Tapi aku nak cakap, ape salah ko call Senah ni dari awal- awal lagi sebelum tweet bagai kalau memang menggelegak sabar ko tunggu dia lama nak mampuih dari ko tweet/BBM/Wassap dia dari awal?Kan amik masa tu? Tau la free. Tapi lupa ke function phone tu yang hakiki untuk menjawab dan membuat panggilan dan menghantar message pendek?

Oh, kredit habis kot. On tweet pun pakai wifi.

Aku tak cakap kat sape- sape eh. Senah tu pun tak wujud pun. Hahaha.

Buyui

4 comments:

Cherrylicious said...

kredit hbs nok..x leh nak sms or tepon...tweet fb semua mmg dah langgan tuk sebulan..jadinya itu lah caranya nak mesej...hohoho... *sentap kjp*

Buyuiazliana said...

ko ke orgnya?hahahahha

azataq said...

ha lah..ngahahaha....tp nok ada dlm list aku ni...ada org tertentu yg mmg aku dah tau nok...dia akan jwb tweet secara cpt berbanding sms...ada org jwb cpt sms jadi x perlu nak kol..ada org mesej ssh nak jwb..aku kol terus....ada org mesej kol semua pon x blh pakai sebab rngtone sangat lah syahdu bajet leh dgr aku tepon rmh terus...ada org mmg lsg xda tepon rmh jadi aku htr mesej... *sila kol saya kembali* ngahahahahaha..ada org apa pon x boleh...aku maki hamun kat fb...sekian...

Buyuiazliana said...

ko dh kenapa?hahahah