Tuesday, June 26, 2012

Pening

Sebelum aku patut bangun dari tidur pagi ni aku macam terjaga untuk beralih posisi yang lebih best. Aku suka tidur mengiring dari menelentang sebab dulu kan ada la cakap pasal kena himpit segala kan so pada aku better aku mengiring dari menelentang so that aku tak kena himpit. Gitulah.

So bila aku beralih posisi tetiba aku rasa macam berpusing. Kejap je la . Dua kali la kena. Then aku bangun pun pusing lagi. Ahh sudah..ni pusing- pusing ni camne aku nak pergi kerja kan? Naseb baik la pusing tu macam kejap je tapi aku tak boleh macam nak tunduk la sebab aku takut rasa pusing lagi.

Macam- macam aku mikir, ni aku punya blood pressure ke, darah naik darah turun. Dulu aku pernah kena macam ni tapi lama dah tak kena, so aku buat assumption "stres kot kerja banyak". 

Jadi, tanpa tidak melengahkan masa aku pergi klinik yang memang selalu ak fikir. Kebetulan aku pernah pergi sebab kes yang sama so dia senang nak refer kan. Cek BP normal. Alhamdulillah. 

The doctor said maybe aku punya telinga tengah yang fucntion untuk balance tu tak berapa nak betul. Dulu dia pun cakap pasal benda tu. And summore blood circulation aku sama maybe tak betul. So dia bagi ubat and alhamdulillah I am feeling better now tapi still takut- takut nak tunduk. Haih.

Tapi aku syak ni mesti relate dengan kerja jugak ni. So apa aku buat harini. Nothing yang berkaitan dengan kerja yang boleh kasi aku pening ni. Lantak pi la kat situ. 

Settle.

Buyui

2 comments:

jejaka anggun said...

ko dah check pregnancy test? dulu aku camtuh lah, tau2 je pregnant....

Buyuiazliana said...

dah!!!! :D