Sunday, November 21, 2010

ada x henpon saiz XL?

ai ada suggestion utk pengeluar telefon,

silalah buat telefon ikut saiz jari mcm saiz baju tu, sebab...

cuba bygkan kalau jari bulat2 mcm drumstick, nk naip keypad canggih manggih sekang ni bapak la hazabnya..nak2 lagi kalau sape2 pki tepon touch tu...touch ke??tu mcm sapu je..dh x touchnyer dah....omg!nak taip a tertaip spi dua tiga huruf sekali...akai ada ka??

so uols kot2 la sok2 ade kuar henpon ada saiz sila suruh depa refer blog ni, ai adalah pencetus ideanya.

p/s:org nak canggih ko nak gak, lps tu org lain ok ko salahkan tepon

Buyui

3 comments:

FaRiHa said...

kak N..!! org pakai nokia e5..x suke ooh keypad die. jari kit dahla montel2 cekodok kan..keypad mcm cemut

Cherrylicious said...

tah nyer...ai ok jer pakai qwerty pad..xda masalah pun..ke i punya jari secomel keypad itu...ahaks....!!!

buyuiazliana said...

fa:u ok lg keypad mcm tu..klu touch screen lg hazab

cher:nk wt cmne ko org ado2..mak nan ado nok...