Thursday, March 3, 2011

oh plissssssssss....

ini ai dengar dalam kete tadik masa otw pergi bandar pas balik kerja..wth panas gilo nk mamp!!!omg!omg!omg!mmg panas terik gilo la...

it's about JB..si bibir ni, dia botak kan sekang ni?pd sape2 tatau dia bukan botalk betol ye hasil pahaman aku tu prank by Jimmy Kimmel dan dia sendr..koser la aku ko ni budak, blah..blah!latest ni...yang aku x tahin dengar tu rambut dia tu org lelong kt ebay ek?ape ke jadah ha?nk voodookah..memula 2k USD je..sekang ni dh naik 40k USD!gilo la ko budak kot ye rambut ko leh wt rencah sup sayur ke masa lg sedap ke boleh la jugak,umang aii..

so ada la caller ni cakap kalau dia mmg nak rambut Bibir ni , tp mmg x la kan...minah ni org mesia sah2 la x dpt kan , plus x mampu je aku dengar dr suara dia tu..haha!ha dia cakap dai nak rambut Bibir ni sbb rambut elok je..omg plis la kak oii...jgn tunjuk ko desperate kt budak2 boleh x?getik aku dengar okeh..

aku lak rs nk mintak org siat kulit budak ni buat handbag ok x?

Buyui

5 comments:

hOtMaMa said...

hamboi.. menyampah benar dng si JB neh ek.. tp anak mak suka uols... suka lagu dia la.. baby baby ooooooo... kikiki.. part yg tu jerk pun yg dia hafal! hahaha

jejaka anggun said...

marah betui ko kat si bibir nih?

baby baby baby oooooo
baby baby baby oooooo.....

buyuiazliana said...

HM:meluat je la br, nyampah tu pikir2 balik pasal ape lak kan mcm la dia mengganggu idup iols kan??

p/s:tp lagu dia pesal sume org ikut2 haaa?pki bomoh ke ape budak ni?

JA:hangen je br..aku pelik ngape org suka benau ngn dia ni?gadis2 remaja la..aku ni kertu dh kot tu pasal x minat..

p/s:aku sukeee anita sarawak..ngahahaha!

akhirnyaaaaaaa kini pastiiiiiiiiiiiiiii
ku merasaiiiii cinta yang suciiiiiii..hoi!!

Anonymous said...

curik lagu feveret i time karok!

MarriageForIdiots said...

hari tu budak2 Tadika nyanyi lagu Baby kat hitz.fm sempena nak panggil JB dtg wat concert in M'sia. Chomel sgt suara budak2 kecik tu hehe!
I nak tengok movie JB 'Never say Never'..never..