Friday, March 25, 2011

x baik jd pentiru ni..

pelik la aku peel blogger2 ni makin menjadik2...


ni dh isu plagiat pulak selain daripada masalah2 seperti menganjurkan contest sana sini dh ngalahkan ko tu retis nak masuk ABP apedehal??


plagiat sengaja ke terrrrrrrrrr sbb terlalu taksub bac blog2 glems ni ha??


seriyes la x paham, kasik ID sendirik x leh ko nok?


oh aku x kenal pn org2 kaki plagiat ni jgn la ditanya sape plagiat okies?


Buyui

6 comments:

azataq said...

ayok tulisan nok...please lah...sila tukar

jejaka anggun said...

hahaha... setuju... plagiat sgt tulisan nih nok....(plagiat tuh apa? giat mara ker?)

buyuiazliana said...

korg ni kan org citer pasal plagiat penulisan bukan plagiat tulisan aku la....

plagiat tu tiru cara tulis isi sebijik2 mcm ko JA sok2 kougar ko tu ade org tiru panggil plagiat la....

jejaka anggun said...

hahahaha... taulah apa plagiat tuh... sapa plagiat aku nyer karya, aku plasiat muke dia...

MarriageForIdiots said...

betul la...tulisan/font ko ni macam orang kena Parkison tulis..ketaq ketaq !

Cherrylicious said...

see....ramai org tegur kan....tukar lah...