Monday, January 16, 2012

Update sikit

Hari ni dah hari ke enambelas di tahun baru, for me it's still beginning of the year. Nak cerita pasal kerja ? Kalau aku tulis kat sini rasanya korang kena baca dalam satu nafas kot. Bertimbun- timbun tembun kalau korang nak tau. Haih. But aku suka even stress la kerja kan tapi deep inside aku suka kerja menimbun ni. Maybe sebab aku tak ade kena fikir ada anak or laki nak bagi makan dan "makan" kat rumah kot? Ops! Anak hekan pandai je jaga diri sendiri. Ops lagi.

Tapi dalam sibuk menyiapkan kerja aku, sempat la aku panic [aku la panic nyer] bila si RJ called cakap "org accident". Melompat aku. Dipendekkan cerita dia ok , kereta je la kena masuk workshop or warded and ikutkan abang polis [abang tau...pasni macam nak rajin je pergi balai polis, ramai gak abang polis hawt..buntang2 mata aku dgn RJ, haha!-ok melampau imagination] tu orang kereta satu lagi tu salah walaupun sampai sudah dia tak mengaku salah and cakap "saya orang luar tak biasa dengan roundbout sini". Tak biasa abah kau, nape rules roundbout kat tempat kau lain ke dengan sini. Bingai.

Itu aje hapdate daku. Tak sabau den nak coti. Ye aku akan coti dari segala ketimbunan kerja ini barang sebentar hujung bulan ni wif RJ. Insya allah.

Buyui

No comments: