Sunday, February 7, 2010

aku marah ni!!

ya allah ya tuhanku...mengucap i tadi bila tengok buletin 1.30 pasal seorang baby baru 5 bulan DILIWAT bukan sekali tapi berkali-kali...suspek dah ditangkap..bapa dia sendiri...kalau- kalau la cakap bukan bapa dia pun...kepada si PELIWAT aku nak cakap ni...

" hoi!!ko ni keturunan mana ni kerja dok buat benda tak beraqal ni?ko nak aku suntut ko dengan batang kayu pulak nak?!!ini budak 5 bulan pun kau boleh jalan??!!!kau memang cacat aqal la PELIWAT.."

p/s: sifat keibuan sudah merasuk dalam diri tu kot emo semacam..


Nurul Azliana aka Buyui


3 comments:

jejaka anggun said...

ye ker? ya ampun... jom liwat dia plak nak?

buyuiazliana said...

JA-x hengen nk meliwat org hina dina ini....kang kita plak disamannya....

Anonymous said...

euuuwwwwww....pls la guys! babay lima bulan dah kena liwat? hilang akal aper??? banyak jer org kt luar tu yg sanggup ken al;iwat, y la baby! one of them is S*&fu%....(cannot write nama trus..nanti kena saman!hahahah)..or else peliwat tu burok giler kot...tu yg tak dapat org kt luar tu..kesian... --Er