Sunday, February 14, 2010

sudah lari konsep agaknya..

wanita 1:jadi ke kau nak pergi bukit tinggi, indonesia

wanita 2:tak kot.budget tak cukup lagi,apasal?

wanita 1: kalau jadi nak kirim kain telekong nak buat pakai sembahyang raya nanti. [ye sememangnya kita tau bukit tinggi memang kaya dengan khazanah telekong sembahyang sulam- sulam yang memang chantek..bak kata seorang blogger kau sembahyang setahun sekali pun teruja nak beli satu]

wanita 2: [berkata dalam hati]..aiyo...nak sembahyang ke nak menunjuk ni?masya allah...tau la hari raya kot ya pun....

p/s:jawapan teka tepi lepas..siput babi jalan perlahan sebab dia kompius sama ada dia ni siput ke babi..so dalam dok pikir tu sebab tu dia jalan slow!sengal kan...??

Nurul Azliana aka Buyui

3 comments:

jejaka anggun said...

abis tuh ank jumpa bf jer ke nak kene cantik2??
jumpa tuhan pun kenelah bergaya baru tuhan taste. ahaks!

buyuiazliana said...

JA-ahaks!:)

Anonymous said...

dah kena sebijik dengan jejaka anggun!!!!
kesimpulan...sentiasa la menjaga kechantekan diri anda.....di mana jua, pabila jua..kerna kechantekan adalah hak milik setiap insan.....- Er