Thursday, September 2, 2010

bulan islam #2

ni sambungan kisah semalam ni...abah ai call lg semalam after ai dah cek kan kalendar islam tu..mak aii uols...bapak aku ni dia cakap ape "ada kenal ustad mana2 x?cuba tanya elok x?" homaigod....biar betik bapak aku ni...tau la aku dok Texis ni islamic kan..dah takkan nak pergi merantau carik ustad pulak...?sekali ai cakap la feeling2 ostazah "abah..org rasa nama pon bulan2 islam mana ada ari baik ke jahat ke...tp yg tau bulan tu bulan maulidur rasul...so baik la koot?" lepas tu tau dia jawab ape...??" ha kita buat 12 rabiulawal la.." ya rabi bapak aku ni...kot yer pon nak lak sama ngn maulidur rasul...ala sama je la bape hb pon...janji janganlah wt kenduri bulan ramadan di tgh hari...sian PERANTIN karang..takut terbabas!!muehehehehe!

p/s:ada sape2 ostad2 ke kat sini?leh x tlg jawab?[takkan la ostad2 baca belog aku pulak..??]

Buyui

2 comments:

azataq said...

Saya kenal ramai ustad...dari yg hensem cam sharnaaz...[wah anak hekan baru...] sampai x hensem cam.....ada...mn ko nak??

buyuiazliana said...

cher:nok...ko ni bukan mcm nk tnya bulan islam ini dh mcm ejen pencari jodoh je?koser la sharnaz...muka x hensem okeh..