Monday, October 24, 2011

spam ke?


its nice viewing your profile, i was stormed by your beauty and i wish to know u better. And hope we can be friends. It has been so long since a woman has captured my attention, would we exchange email id because i am not always in face book


Aku nampak message ni semlm masa aku godek2 fb tro mobile. tapi pg ni check fb dekat pc tak ade pulak message ni?musykil aku.

korang tgk ayat tu, x beragak tau manis dia..ngahahah. terima kasih la buat aku feeling aku lawa macam Miss Angola. LOL.kalau tengok betul2 mau dia mintak nyawa rasa.

ada orang dah kena message mcm ni, siap ayat "warna kulit tak menjadi ukuran". lagi tak leh blah...hahahahaha! elok aku gelak psl ni, aku plak dapat message berbaur kegembiraan hati macam ni, hahaha! Kak shma pun dpt message macam ni, spam ke ape ni?

mengikut kak shma , dia cakap meybe ni sindiket penipuan, ye lah..ko masuk je fb tu ko tekan je la send message, sapa terpedaya dengan ayat manis camni reply je la kan? aku rasa sebab tu ramai yang tertipu sebab ni la

korang tau kan dekat Nigeria ade sekolah untuk penipu?dia ajar camne nak tipu orang. Aku syak kan kaki2 tipu yang orang2 situ tu grad dari sekolah ni la. pandai nipu orang, macam2 taktik dia buat, tu mesti best student dapat 4 pointer all the time tu.

so rajin2lah tengok gerak khas ye supaya dapat menjadikan panduan hidup masa depan anda. sekian saya sudahi dengan sebuah lagu

"gerak..gerak..gerak khas.....gerak..gerak tangkap lipas..."

Buyui

4 comments:

FVN said...

ahaahah..aku pun slalu kena....
kelakar dowhhh

Buyuiazliana said...

FARYN: dia ckp kecantekkan aku memberikan STORM pd dia tau...mmg storm la dia tgk aku siap petir sabung menyabung..hahahahah!

JEJAKA ANGGUN said...

mana ko dapat berita pasal skolah kat nigeria nih? aku nak baca. ker ko cikgunyer?

Buyuiazliana said...

JA: kwn aku baca kt paper...cis....aku la cikgu..aku pn ditipu..cmno?