Tuesday, October 11, 2011

wanita yang stres, sila ambil perhatian saya ada penawar kepada stres anda!!!

Mampu? Kalau balik kerja tu stres sangat pergi la sua/hulur hidung korang kat sapa2 yang dalam LRT tu. Nak-nak yang bau kepam2 tu lagi cepat hilang stres korang.

Dengarnya si Faryn ko tensen kan dengan mamat feeling macam orang muda tu kan? Ape kata ko cuba cara ni nak hilang tensen ko tu. Wakaka!

Gambar ni aku dapat dari FB kawan. Credit to Abg Hery. :)

Buyui

2 comments:

jejaka anggun said...

arinih aku nak angkat tgn tinggi2 dlm lrt. walaupun duduk. ahaks!

Saiazuan said...

haha xyah pki deodorant la pas ni..