Saturday, October 8, 2011

A video to share-bangkokstani



Hi korang.....
Sape yg tahu, tahulah yg aku minggu ni ke bangkok atas urusan menjadik kuli. And for free time aku merayau la bangkok city kan spi aku rasa shopping complex tu kalau boleh berckp lama dh dia ckp , "muka ko lagi, tak reti nk balik umah ko ke?" hahah!

So aku naik lrt dia je sbb sape yg tahu bangkok city dia jem dia amatlah HEAVEN ye...(nnt aku share la a few twitpic aku. Aku x snap beriya pn sbb ni bkn holiday kan?guna duit gomen sila sdr diri ni bkn cuti duit sendr :p)

Tips : Di Bangkok better naik LRT dia mudah tepat dan senang even berhempet gila especially time org balik kerja (ala sama je la mcm KL kan?) dari ko kena dok mcm nak meletop otak hadap jem dia yang macam nakharom kan?

Tips shopping dari boss aku yang Bangkok tu macam umah kedua diaorg je tu, better ko pegi beli dekat shopping complex names MBK ni dari chatuchak yang mengcekik. Tapi untuk surveniour or barang- barang golongan kebanyakkan la, kalau ko ni manusia branded LV, Gucci Prada bagai jangan la bengong gi MBK, memang la ko bakal mendapat yang ciplak punya.

Tp ni paling best la aku dpt semlm, dlm sesak2 jem bagai ni sekali mentara nk nunggu traffic light , i mean for kereta2 kt jalan tu, ade lak tetb one group ni perform la a dance siap music bagai! LOL.
Boleh plak and sempat lg tu ko nk nari2 , adeh la. At least ko dlm kete tu x la bosan kan nunggu lampu hijau. Tp kete belah2 dpn la...
Video ni my coll amikkan so enjoy la ye
Buyui

3 comments:

MarriageForIdiots said...

menari kat zebra crossing ? sempat lagi !

Buyuiazliana said...

kan...??dia mcm kempen for advertisement. kreatif!

jejaka anggun said...

hebatlah dia...