Tuesday, August 23, 2011

sila jawab

Sila jawab soalan saya kalau anda pandai.

1. Kenapa kalau lagu raya mesti nak sedih? Cuba banding masa CNY.

2. Kenapa jugak cerita raya mesti nak sedih jugak. Mak mati la, anak la eksiden takpun bapak sakit luka tak mau pegi klinik sampai kaki berulat-ulat? Kalau kismes abes sedih Home Alone je. tu pun sedih ke? hahahah.

Bukan raya patut happy2 ke?

lagu latar [sila feeling ofis ko mcm jusco sekarang ] : "bergema takbir di subuh hari....." [sori aku tatau tajuk ape lagu ni]

Ke aku yang salah?

Buyui

8 comments:

azataq said...

sebab raya kena keluar duit byk tuk bagi duit raya...sekian...pehtu jenis lak tu..kalau blk rmh mentua kena lah bg duit raya byk2 sikit...nanti mentua kata kedekut lak...lol..

Buyuiazliana said...

cher : ops, experience ke uolsss??

azataq said...

lebih kureng lah....ngahahahahaha..bisnes kencang kata nyer....tp duit raya x hulur pon..lol....ngahahaha

Buyuiazliana said...

tu org ckp kedekuit..lol

Cherrylicious said...

kena berjimat cermat...bagi duit raya pon kang bebudak beli mercun...kot besar aqil semua tu ye kot..x reti nak beli apa....tp kalau dah besar bagaq tu....

jejaka anggun said...

sebab melayu... jiwang lebih sket...

FVN said...

ko nak aku nyanyikan untuk kau ke?
ekekekeke...
version dangdut..

Buyuiazliana said...

VFN : ko jgn x beraya nnt aku dgr sbb telinga pecah masuk spital, hahahah!