Sunday, March 14, 2010

penyet

okies...sebelum review entry ini dinasihatkan kepada sesiapa ada masalah gastrik sila jangan review ataupun siapa ada masalah tidak boleh menahan lapar sila ambil makanan dahulu untuk mengelakkan bahaya...ENTRY INI AMAT MERBAHAYA..boleh menyebakan perut anda meletop ke ba bom...





hasil tangkapan me,kak shima and dato darwin last saturday..iye si KD yang cakap nak makan alih-alih ai pulak pergi dulu... AYAM PENYET...kepada kak shima dan dato sila bawa lagi..



p/s:kak shima jom pergi tengok amy search



Buyui

7 comments:

ijad said...

cantik blog...

jejaka anggun said...

lepas makan ayam penyet... ada sesapa yg kene penyet x?

ska said...

kak buyui, sy dah pegi dulu la.. mmg sehari lps entry tu dipublish, sy pegi mkn. tp tak syok sgt la.. nanti nk try wong solo. akak makan katne?

Anonymous said...

wah...JA dan B dah kawan baek!! jeles..tak nk ajak Er?

buyuiazliana said...

ijad-tq..rajin2lah singgah selalu..wah cm hape je..

JA-ade...poket kena penyet

kd-akak mkn kt curve..

mr I-ahh sudeh...ada org tu nk exam katanyerrrrr....

azataq said...

aku ingat ayam tu yg penyet2...sib bek ko x mention..pada sesapa yg suka mkn x tentu masa...muahaha

buyuiazliana said...

cherly-ko la kan yg suke makan x tentu masa..kalau x tentu masa wt cm ko tgh malam je lapa...kedai pon totop dh nok...