Wednesday, February 1, 2012

ayam..ayam..ayam.. ayam!

Td tengahari aku berjalan2 nak makan , then dah mkn menyantak wif all gadis pingitan [bak kata Mr I setelah tgk tweepic aku td, githew..paling terpingit haruslah akuuu, kahkahkahhhhhh] nak balik aku lalu la depan kehepsi.

see?? pingitan la sangat sampai aku terpingit ke tepi.. hahaha!{eh! sila jgn relate tajuk dgn gambar ye! coii]

Sekali aku dengar macam bunyi bising yang agak annoying, bunyi badut pakai loceng kring2 pon yang aku tkt ppon x mcm ni tau. Sekali aku tercari2 la mana dtgnya bunyik mcm bising mintak lempang ni.

Lah..sekali pekerja kehepsi duduk depan kaunter tu dok lalak2 memanggil customer dengan konon rhymes [aku tatau la ni arahan kehepsi ke... dia sendiri menggila ke ape] dengan muka penuh kompiden tapi butir ape dia cakap aku tatau. Maybe loghat Texas sama kot sebab tu aku tak boleh nak paham sangat. 

Korang imejin macam ko masul coral speaking [macam tu la rima dia] tapi feeling ko jual air kat pasar malam. Mampu?

Sian ko dik, dah serupa pompuan gila akak tengok, tapi kredit tang kompiden tu akak kasik markah penuh dik. Harapan kehepsi nak tarik customer aku rasa kalau diteruskan mau customer lagi x masuk kot. Scary gak kadang2 dengar. Haih

Buyui

4 comments:

azataq said...

Aku baca tajuk dah imejin anak hayam lak....lol...coiiii

jejaka anggun said...

kfc mana nih? nak masuklah...

Buyuiazliana said...

coiiii!!

Buyuiazliana said...

KFC Texas..mampoo?