Monday, April 11, 2011

bagus, kekalkan prestasi anda!!

tadik aku kuar ngn RJ cm biasa [kepada sesapa tanya mana RJ dia ade je sihat2, haha!anda jgn tak tau anda pon ade peminat..LOL] then kebetulan ade la car wash br bukak, mula2 aku igt ade perayaan ape la meriah benar ngn kain2 mcm nak kenduri

maka adalah malas nak parking susah payah terus je aku masuk car wash tu memandangkan CLK lama x mandi [dah naik berkerak cermin depan - lepas basuh nahhh...seluas alam sesejuk mata memandang aku tgk..haha] dua sebab CLK lama x mandi la... bagus gak dia bukak car wash ni

lepas tu aku tgk x de la kete berderet pun nak basuh ape ke lama benauuu ni cerita dah habes dah ngn RJ ni dia x siap2 lg mencuci, sekali amik ko, dia tgh kelebek2 viper aku korek2 benda ape tah RJ cakap "tu mesti korek daun pokok rhu yang melekat2 tu" sbb kadang aku fucking bawah pokok.

Ingat dah sudah dah, dah dekat dashboard bukan sekadar lap2 je ye mcm carwash lain segenap liang2 bedah ko korek2 kasik buang debu..hai la superb la korang.....!!!ni aku suke ni!hahahahaha!lama pn x pe...

Sampai aku dh nak balik pekerja dia masih lagi wax tayar , mampu? hahaha! naseb dan mengelak kalau x mmg kena langgar tergolek dah budak tu..tudiahh punyalah komitedd.....

Nak balik tu sorg lg ngn muka boleh la tahan, muka mari bak kata kak shma siap lambai2..hahaha!pelariskah? tetb aku terigt Chipsandale..ops!

Buyui


No comments: