Tuesday, April 19, 2011

nasik lauk facebook.mampu?

RJ asked me to blog this [eceh padahal ko x de idea] hahaha!

td kitaorg try mkn tempat baru, bwh pokok x panas ok la, even pedas ya rabbi, aku ni makan pedas pon meleleh2 air hidung apatah lagi si RJ di mana cili dan dia mmg x de chemistry langsung!sian..

bukan tu aku nk cakap, ni ha...masa nak membayar ade la pakcik ni, dia pn nak bayar, so dia bitaulah ape dia makan...aku pon terdengarlah kan...?*dasarrrr

pakcik : nasik putih , FACEBOOK! eh?!

ya rabbi aku dh tahan gelak dh ni...muka dh merah2 cpt2 aku blah takut bersembur gelak depan dia..

korang ade makan nasik putih lauk facebook?ada?

sll kan ape kita fikir itulah kita tercakap nak2 kalau tgh berkhayal kan?ini pakcik , fikir ape ni spi facebook terkeluar ni?failed la pakcik.....

Buyui

1 comment:

jejaka anggun said...

sampai cenggitu skalik....