Tuesday, April 26, 2011

between Lady Di and Bieber

semalam lepas abes aku tengok documentary Lady Di's wedding dekat TLC sape tengok?angkat tgn mcm saye.......alah kalau terlepas x pe minggu ni banyak lg documentary lain2 sebab anak dia nak kawen..iye kak .....Will nak kawen, si Will tu masa sekolah tu jongos2 mcm tu pon berebut kawan2 sekolah saya dok puja2..eh!bukan ko pun sama ke?dia kawen dgn lawa lah jugak Kate tu kak, tapi mendiang mak mentua dia tu lg lawa lagi x boleh challange la, lawa sangat2... Rose of England la katakan, aah kak press bagi gelaran tu sebab she's young, pretty and virginality . ok aku baik sangka [walaupun aku dok tweet mcm mana depa tau?] virgin la dari sudut hati tingkah laku semua tak reti lagi kenal parti liar mcm aku sama umo dgn dia masa 20 thn dulu, aku dulu umo 20 aku dah reti dah organize partu liar, haha!parti tuppaware? oh aku x pernah lak attend parti tuppaware..ngeh!

ok bila dah habis aku pon tekan2 remote asterok tu, so tekan la 104, masa tu ade la diari AF, shoot dua manusia ni dok la merayu2 nak tiket si bibir dekat pak nil. ye korg pon tau aku mmg anti bibir ni tp bibir jolie aku nak!haha!x kisahlah kalau yang merayu2 ni pompuan2, ini laki ape hal?wth?sekor tu si korea celup sekor lg muka mmg jambu, ok no offense aku x kisah la la identiti diaorg sbb aku pon x layan af ni, but can u just imagine kalau bf ko dok "ala, tlglah nak tiket bibir," dik..akak tau bibir tu fenomena , bieber fever katanya, tp meroyan kat bibir ni girls je dik, sama je la kalau ko tgk makcik2 jenis ikat tudung bwt riben kat bawah dagu ala2 bow tu minat kt bibir, ape ko rasa?mcm nak lempang kan?ha..mcm tu la kalau aku tgk ko as lelaki suke si bibir ni..kalau ko geng2 hadek2 yang obvious dlm af tu aku accept la, ini ko coverina ko hadek2 terserlah ok tetb org tayang tiket bibir mcm nak mati ko nak pergi, af plis la stop the drama la...sick.

peminat2 bibir ok la minat la , aku x kisah pn...cuma aku x minat af!ee, x boleh terima dah ...dah x mcm dulu..bazir letrik je kalau tgk.

Buyui


2 comments:

jejaka anggun said...

yg ko gigih tgk af tuh buat apa? ko jgn nak reply ko tertengok... nampak beno menipu!

Buyuiazliana said...

JA: bukan tertengok...TERLIHAT :p