Wednesday, April 27, 2011

between me and Mek Cher pulak

Kembang kempis kembang kempis la Mek Cher mak nak hapdet pasal dia lagi kali ni, ngahaha!Dia kini yang berada di Boston dah boleh online amatlah mengumbirakan hatiku ini sbb dulu kalau balik Boston mmg dia x boleh online sebab selalu alasan dia "Nok, mak balik Boston , x kan nak hangkut pc bagai balik sana," kali ni jangan cakap balik Boston, balik NY , duduk Minnesota even ke meniaga pasar malam pun dia online!"Nok, angin kuat nok, macam nak tercabut bumbung kedai mak ni," wah korang jangan tak tahu tokei kek la katakan......harus la updet pki BB kan...kelass ko maria!LOL

Motif aku puji tokei kek ni?x de ape2 td baca belog dia cakap nak buat wantan mee, so aku komen la cakap "ko la org pertama ajar mak buat wantan nok.." so dia tanya "ape lg mak ajar ko buat?"

Ha!!ni la aku nak citer ape lg minah ni ajar aku untuk mengenali erti hidup ini?eceh!

selain dr wantan mee dia ni ajar aku:

1. makan rambutan dalam tin [ya rabbi sedap nak mampos, nak2 lepas ltk dalam peti ais]

2. makan rambutan nenas dalam tin

*n percayalah kitaorg makan sama2 dulu masa online pukul 2 pagi sambil cer citer cer citer cite2 agama [ko ada?] haha!yg best tu kalau korang nak tahu si aqmal rafhan tu membesar dalam perut mak dia sambil beronline ngn mak, so debab ko x kenal anty B ko lagi mmg ko nak kenalah kan, even pemilihan nama ko debab anty ade saham tau![aku tujukan ayat ni pada si debab aqmal rafhan untung2 sok besau dia baca belog anty B dia ni..ngahahahaha]

3. ajar aku psl IT, cmne nak buat picasa..haha! [sampai byk x terkata ok, aku pon x igt ape ko ajar nok..banyak sgt, and it still keep going on]

alamak ape lg ko ajar aku ha nok?tapi aku pon ade jugak ajar dia antaranya:

1. online project tv layan tv series [sampai abes la byte maxis berok dia..lariksss]

2. ajar memula MCM MANA NAK UPDATE BBM , [sakit jiwa aku mengajar,huhuu!]

ape2 nok xoxo forever nok, naseb masa sekolah dulu bukan BFF [sbb aku bukan kaki lepak Taiping Jaya mcm ko nok..ngahaha!] kalau x mesti ko salah satu hasil umpatan mak..ngahahahahaha!

aku mmg sengaja x ltk muka dia kt sini , sbb satu aku mmg jumpa dia jarang, online je hari2, so x byk muka dia dlm koleksi , dua . even aku tau dia gila vain tp sbb aku dengki dan malas koser aku nk upload muka dia kat sini..ngahahahahaha!gelak org jahat.

Buyui

2 comments:

azataq said...

sajer kan...muka mak mmg syomel ala paris hilton kan...hahahahaha...hbs lah pasni aqmal debab ada blog kena follow fish mother b lah....hahahahahahaha

Buyuiazliana said...

cher : mak soka FISH MOTHER!HAHA!