Sunday, May 29, 2011

Di mana dia kepala saya?Kepala saya ada dalam ini , hey can mali can ohoi!


Kebetulan pulak rasa bila rasa mengantuk dekat ofis bila google tetb jumpa la website ni, mmg bagai mengantuk disorong bantal.LOL

Ini boleh la kalau korang naik LRT kan hangkut benda alah ni so org igt ko bawak beg balik kampung la, kalau ade org gelak abaikan je sbb korang ada ni , diaorg ada?x de kan?silap2 kalau nak tersengguk dalam LRT/Bas tu boleh pakai siap boleh pakai secara berjemaah lagi.Tapi kalau aku mmg x bagi la aku beli ni bukan utk dipakai beramai2 kan?

Benda ni bukan beg/punching beg/beg balik kampung or beg pampers anak ok.Ni BANTAL, diLOLangi bantal. Memang mengikut designer bantal ni utk digunakan di ofis.Kot korang rasa mengantuk [kalau aku bukan berasa mengantuk dah mmg sah2 ngantuk] boleh la hulurkan kepala korang dalam tu. Lepas tu nak buat apa ikut pada keselesaan diri korang jelah lepas tu.Pandai2 la nak hidup. Sekali tgk dah mcm citer Mr Bean masa thanksgiving yang kepala dia masuk dalam turkey nak amik jam semata2. Maybe designer ni dapat ilham dari situ x?LOL

Jangan pulak lepas terjaga lupa pulak nak cabut kepala korang dari benda alah tu.=)

Sumber aku cilok dari sini

Hari ni bday abah, happy bday Uncle J![tp aku panggil Pak Din] dgn ucapan nak bantal ni x , kalau nak saya nak beli, ahaks!

Buyui




1 comment:

jejaka anggun said...

aku kalo pakai nih mmg sedar2 jer dah dengar org baca talkin...