Wednesday, May 19, 2010

hello..siapa tu?


kalau uols ni pengikut tegar belog ai ni [ade ke?] uols mungkin boleh ingat ada dulu satu entry pasal ai mintak better kita tulis phone number dalam phone book like an old school style..kalau x ingat boleh ketip kat sini...


tapi kalau uols nak tau dalam dunia ni ada a few number memang ai ingat dalam kepala jemala patik..satu of cos lah nombor abah...dua nombor kak shima...amaran kepada kak shima jangan tukar nombor anda plis...


and ada satu nombor lagi ai tak simpan langsung kat mana-mana peti simpanan tapi ai memang hafal nombor dia...so bila nak SMS terpaksa tekan nombor dia satu-satu sebelum i can send my text...pelik kan ai?


Mr I ..u ingat nombor phone u ke yang ai maksudkan tu?bukan....nombor ko aku baru try nak hapal semalam tapi semalam dah ingat hari ni lupa balik...tapi supaya kau tak sentap nombor ko yang lama dulu still ada lagi...ok la tu kan?


p/s: memori otak tak berapa nak besar..kalau jual maybe tak la mahal macam beli hard disk kot..


Buyui

7 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

ingt no yg pntg n selalu dail je..heheh...

Buyuiazliana said...

hawa:tu masa akak sezaman mcm ko ye...5 no boypren akak hengat...opppsss!!!

jejaka anggun said...

hafal no sendiri ngan no fon umah mak je. yg lain, haram!!!

Anonymous said...

hohohoh...merry xmas!
kan..tetap nk relatekan aku..ingat aku mr perasankah when it comes to hp no yg ko hafal? aku tau aku bukan org yg ko ahfal but tak save tu...if not tetiap kali nk mercerca desperado...mau mati ko nk reply nk taip no aku kan??? kan???
hm...n aku rasa aku tau sapa budak no yg ko hafal tapi tak simpan tu..mest scandalicious kan?? takut kantoi tu sebab subib ko tak simpan simpani kan kani? - Er

Buyuiazliana said...

JA-ada kawan ai nombor sendr pon x hengat...lagi harammm...

Mr I-kan..tiap kali aku nk mencercacerco desperado takkan la aku nk tekan satu2 no ko kan....gila tabah!!ko kenal aku dh nk dekat 10 thn [ko mesti x igt bape lama kan ...bior aku igtkan....since 1999 hokeh] ko agak aku ni kaki skandalkah????

Anonymous said...

hallo hallu halliluya....manusia berubah. sekali ombak meredah, sekali jugak pasir berubah (hancus ayat aku...dah lama tak bermadah madih maduh)...
hm..bukan ko ade scandilicious start urut yg sama dgn vavi witout ni tu ker? yg tepon ko memalam bota ngadu ngadi bagai tu? kan?? kan?? kani??
iyer la...udoh sepoloh tahon aku kenai ko kan...dah berapa kali gadoh ar?? paling beso masa kt biomed la kan....huh..harun sangat masa tu!

Buyuiazliana said...

Mr I-ye itu gaduh paling beso...tado pon nk gadoh lite2 githew pabila [omg!! my word] nk pilih kaler biru ke ijo kannn???naseb ko menang harun....sbb biru tu my fav kaler!huh!

dey....walaupon tu skandal busuk tp bukan no dia aku hapal hokeh....tlglah!!