Sunday, May 9, 2010

tips:coti yg hebat

mahukan tips-tipsi dari ai...
1.jika anda mahu merancang percutian yang meriangkan maka jangan la plan beriya-riya...ikut sahaja gerak hati anda..maka percutian yang tidak dirancang walaupun hanya semalam sahaja sudah pasti..weeehhooo!!!!

2.jangan pandang sinis [mak aii sinis] pada hidangan penuh semeja kalau boleh sampai melimpah-ruah kerana mungkin itu adalah krew rancangan jalan2 cari makan yang perlu merasa dahulu makanan itu sendiri sebelum pengacara sebenarnya datang membuat siaran...atau mungkin sahaja si pemakan ingin menghabiskan spesis terakhir makanan yang ada di dunia ini...[esok2 pupus dah]..jadi jangan terkejut mereka mampu habiskan walaupun nisabah seperti 5 kepada seorang pemakan [5:1]. tak paham?sila ambil semula moden maths PMR






jgn pandang kusebelah mata...hanya kerna kami bertiga!!



p/s:walaupun terjah vacay..we had so much fun!!



Buyui




11 comments:

jejaka anggun said...

Tuh makanan ker hidangan kenduri?

buyuiazliana said...

JA-tu dipanggil hidangan utk 10 org mkn...

Alien Hijau said...

sis! laen kali ajak ALien sekali!!! huwaaaaaa

Asma said...

mak ai..mmg jeles la mkn seafood sedap2 n melambak mcm tu..huh! :(

buyuiazliana said...

alien:boleh aje...tp boleh ke ai ajak on the sport terus pergi x de plan2 ni?

ama:mmg terbayek ma....dh la murah ko tau banyak tu 60 hengget jeeee?????

Anonymous said...

huh..nothign could chalenge my auntie ah-seong..crabbing behind park royal!! bile ko nk crabbing n karok dgn aku?

buyuiazliana said...

anoy-anytime...ohh sudah coti sekolah ye kamu??if i go n meet ur auntie ah seong i can't publish the pic as my entry...controversy uols!!

Anonymous said...

kan..controver u olz...but then again, ok what??what's wrong with that??? yuppie..dah coti sekolah kak :)

buyuiazliana said...

anoy-sejak bila mak aku beranak ko panggil aku kakak ni?coi!!

Digital said...

wah gitew..cherating ye nok....hahahahaha..terjah vacay gitew..mak nak terjah SP pun x jadi hr ni....

Anonymous said...

B, bestnye binatang2 tu...kyn