Saturday, December 4, 2010

award:thanx!

mcm sedih je benda ni kan..hawat arr...ala dah org kasik ye dak...time jelah...

Cik Buyung nak tahu ape benda yang menghairahkan ai??hahaha!banyak dik...banyak..silap2 bole buat buku hokeh...baru je mlm ni timbul benda baru bila tgk tweet timeline ai pasal depa dok kata Remy Ishak nari kt Natrah..ala..tetb rasa nk tgk Natrah ni...x sempat lak nk catch...tu baru kejapp je tadi....tetb Remy Ishak tgh2 malam lahhh...???coi...istifar..istifar...hahahaha!

ok back to bussiness...ai dapeklah satu award from Cik Buyung..oh thank u very mucho!!so ai have to answer the question...bab2 ghairah ni..haiya!!!JA ko sah2 dah pikir lain kannn???

1. Apa nama blog aku dan kenapa guna nama tu ?

Nama:ceritakuduniaku-buyuiazliana memula ai nk ltk ceritakuduniaku je..dah alih2 ade lak pakai ntah sape ntah..so ai nambah je la nama ai kt blakang tu..blog ni pon x de motif..saje je la ape2 ai nk hamburkan ai hamburkanlah dalam belog ni..ni pon wujud setelah Mr I cabar ai buat belog...then br dia buat..alih2 sekang mana belog dia???orr dh kena kebumi dah!ai je masih meneruskan perjuangan ..eh!apehal banyak lak citer ni?

2. 5 perkara yang paling aku ngairahkan..??

ha...tudiahh...ni debar2 ni..bukak bijik mata luas2...ahhahaha!

1. aku jumpa leh tgk online gossip girl ngn desperate housewives season baru...and from GG ape ghairah...of cos la nate archibald!!


2. ada org tetb nak bagi ai dslr..mmg merembes okehhh..merembes....
baring tgh jalan pon aku sanggup!

3. jatuh dr langit kredit kad no limit lepas tu ko x payah bayar sesen pon!sape x ghairah..?hey?x de nafsu kehhh??

4. aku dapek p free vacation to rome, NZ and ausie for freeeeee!!!
tapi projek 2012 wif anim n cher pon dh cukup wt aku terketar tahan ghairah ni..ops!

5. Prince Will tetb tolak Kate Hamilton nak kawen ngn aku..ko x nak ke???

3. 5 perkara yang aku kureeenggg ngairah..??



ohhh kurang erk?apesal x tanya x ghairah langsung?

1. cher kompom tau sgt ni~kek n choc..eleh..beser le tu...but mak still nk rasa cuppies ko nok..copeklah kuar spital..


2. ape2 kait ngn Noh Hujan..ohh plis.....why him Mizz Nina why...???

3. cerita2 yg kuar kt buletin utama..naaahh!!!baik aku tgk ANTM lg bagos!~syok sendr ok berita..

4. tiap2 bulan kena bayar all the bills...sape yg ghairah bila kena bayar bill?sakit ke?

5. bila kena tgk rancangan sukan..hergh...MTV kan ada....nk bukak sports tu apesal?~ini ditujukan kepada sesapa di San Prancisco yang suka nau tgk berita setiap sejam, baca paper, berita prime time pn tgk pastu dia tukar lak sports...you know who u are.. but i still love u.. :)


ok this award also goes to:

1. Fatin

2. Mrs MM~part ghairah tu sila elaborate..be urself!haha!

3. cherly


p/s:Buyui

2 comments:

jejaka anggun said...

cerita2 yg kuar kt buletin utama..naaahh!!!baik aku tgk ANTM lg bagos!~syok sendr ok berita..


kalo ada butang like kat ayat nih... mak dah tekan nok!

Buyuiazliana said...

JA-gigeh ok kopipes ayat mak...tunggu sikit hari lg adelah butang like tu nok..

walaupon mak x tag ko..apekata ko wt gak nok...nk gak tau ape yg leh wt uols merembes..ahaks!