Friday, December 10, 2010

seorang lady antara seribu ~ewah!

ada sape2 dah pakai perfume ni...kalau ada mmg uols leh kawan la ngn ai...sedap kann bau dia...kalau sape2 x pernah kenal p carik kat kedai2 tayar berhampiran....lain org lain citarasa kan...tapi kalau sapa rasa perfume ni bau sampai terbuai2 mmg uols bercitarasa tinggi...tetiba...

so sejak pertama kali baumu bertemu hidungku mmg ku sudah jatuh chenta sama kamu wahai bau...so kebetulan minah montek ada kt langkawi now so she tlg belikan me tht perfume murah lah sikit ye dok?so x sabau nak balik San Prancisco amik bau ni...ko siap arr kalau aku tgk terbukak dah bekas dia..mmg aku tau la sape yg pakai tu...

so introducing to you my latest bau-bauan Paco Rabanne ~Lady Million!yey!

memula mcm x femes je bunyik..sape pon di kalangan geng bas lama x kenal perfume ni sebab ai dok sebut2..ha...sume igt aku dah..muehehehhe!

p/s:x suka pki byk2 perfume sebab lama2 x leh kenal dah bau itew..so beli ml yg sikit sudeh...

Buyui

3 comments:

FATIN MRAZ said...

best buat perfume collection -selain bau yg berbeza2..bentuk die pun lain2..
p/s:miss b..jatuh chenta kat perfume sbb terbau itu oke..mm..ada tak yg jatuh chenta pada designnye juge..

jejaka anggun said...

x penah dengar pun... bole bawak semayang x? (tetibe)

buyuiazliana said...

FATIN:design ke desigener?ops

JA:kalau ko pki..ko leh bwk semayang tu pon bau2 melekat pada air2 yg menitis...wah...