Sunday, July 24, 2011

cerita pasal beyond

ni rentetan dari last entry aku pasal stranger berhemah pulak. walaupun pada asalnya aku nak cerita pasal caller yang berhemah yang tau etika ketika bercakap di telefon dah jadi cerita pasal astro beyond pulak. komen-komen [lebih satu jd plural la kan, bagus andaikan komen aku berpuluh ribu walau hakikatnya hanya 3 org je komen] semua tuju pasal cerita astro, beyond. aku pun tatau aku ni kot tak reti sampaikan maklumat. lain nak cerita lain orang paham.

tapi tak ape, at least aku setuju dengan komen-komen korang tu. kesimpulannya : astro buat la beyond ke , bayang ke ape ke, bayar la berapa pun problem still sama. bila hujan tetiba no service kan? kadang-kadang tak hujan pun angin kuat sikit pun no service. kawan aku dulu ada cakap kat umah mak dia bila angin je astro buat hal, padahal orang belakang umah mak dia pulak terbalik bila hujan lebat lak baru buat hal astro dia. tu mesti sebab ambik pakej lain2 kot. sorang pakej angin , sorang lagi pakej hujan. ko ada?

abah dulu pernah tanya [sebenarnya sampai ke la ni dia tanya aku soalan sama] , "astro ni tak boleh fix ke masalah ni?". well, aku cakap "kalau ada technician dia naik betulkan saltelite kat angkasa lepas tu ok la kot?".mampu?

diaorang ni sebab takde pesaing. sebab tu la rilek je naik harga ke tukar channel ke sukati. cuba ada lagi satu gergasi tv macam dia yang buat tema "now everyone can watch tv",kompom ko gelabah kan?

aku selagi muka retis tak boleh tukar ikut sapa aku suka, [contoh RCW terus bertukar ke JLo] aku tak kisah pun tak pakai beyond tu.

Buyui

4 comments:

azataq said...

aku pon x reti nak guna beyond tu..semata2 beyond kena up rm20...ler...sama je HD ke SD aku rasa...tp sangat x berbaloi ler bila kena byr lebih rm20..tapi angin sikit no service..tu blm citer ulang cam hampeh jer....cet...

Anonymous said...

i loike pakej angin, pakej ujan.i pakai paker mentari bersinar selepas hujan..........

Buyuiazliana said...

cher : sbb ko amik pakej berulang tu org panggil nok..hhahah

anon-aku amik pakej kilat sabung menyabung, mampu?

Anonymous said...

Pakej kilat sabung menyabung?? woooowwwwww....terkesima. tapi nak tukar la, nak hambek pakej sesuci salju....mode terasa diri ini suci.